Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Czym są ciasteczka?
Menu

ZMIANA REGULAMINU PRZYZNAWANIA DOTACJI

Informujemy Państwa o zmianie Regulaminu przyznawania dotacji dla organizacji pozarządowych w formie tzw. małych grantów. Nowy Regulamin udzielania przez Gminę Mogilany dotacji w formie trybu małych zleceń tj. z pominięciem procedury konkursowej znajduje się w zakładce TRYB POZAKONKURSOWY – MAŁE GRANTY pod linkiem http://mogilany.pl/ngo

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 8.00 - 16.00
- wtorek - piątek: 7.00 - 15.00


Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: