Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Czym są ciasteczka?
Menu

Deklaracja dostępności strony internetowej Urzędu Gminy Mogilany

Wstęp deklaracji
 
Urząd Gminy Mogilany zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4  kwietnia 2019  r. o  dostępności cyfrowej stron internetowych i  aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.mogilany.pl
 
    Data publikacji strony internetowej: 2014-07-07
    Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-30
 
Status pod względem zgodności z ustawą
 
Strona internetowa jest częściowo zgodna z  ustawą o  dostępności cyfrowej stron internetowych i  aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z  powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne:
  • transmisje audiowizualne;
  • treść nietekstowa;
  • zamieszczone filmy nie posiadają audiodeskrypcji;
  • zamieszczone w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo w całości;
  • zamieszczone załączniki w formie skanów
 
Ułatwienia na stronie 
  • podwyższony kontrast (czarne tło, żółte litery
  • możliwość powiększenia wielkości liter na stronie
  • możliwość zwiększenia interlinii oraz odstępów pomiędzy literami
 
Data sporządzenia deklaracji
 
    Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-23
    Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2021-03-30
 
 
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
 
    Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Michał Gil.
    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Telefon: 12 270 10 13
 
Każdy ma prawo:
    zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
    zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
    wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
 
Żądanie musi zawierać:
    dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
    wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
    wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
 
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
 
Skargi i odwołania
 
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
    Organ nadzorujący: Urząd Gminy Mogilany
    Rynek 2, 32-031 Mogilany
    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Telefon: 12 270 10 13
 
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
 
Inne informacje i oświadczenia

Strona jest w trakcie modernizacji, aby spełniała wszystkie wymogi ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
 
 

Koordynator ds. dostępności w Gminie Mogilany Małgorzata Madeja – Sekretarz Gminy, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 12 270 10 13
 
 

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 8.00 - 16.00
- wtorek - piątek: 7.00 - 15.00


Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: