Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Czym są ciasteczka?
Menu

Odbiór azbestu z terenu Gminy Mogilany w 2014 roku

Azbest należy do odpadów stwarzających szczególne zagrożenie dla zdrowia ludzi, dlatego też sukcesywnie należy go usuwać z Naszego otoczenia. Zgodnie z prawem wszystkie wyroby zawierające azbest muszą być usunięte w Polsce do 2032 roku.

Ze względu na powyższe Urząd Gminy Mogilany uprzejmie informuje o możliwości składania podań o odbiór  zdemontowanego azbestu i wyrobów zawierających azbest. Odpady odbierane będą w kolejności złożonych podań. We wniosku należy podać swoje imię, nazwisko, adres, nr telefonu, ilość wyrażoną w m2 bądź m3 oraz rodzaj deklarowanego azbestu (płaski, falisty) do odbioru. Osoby, które złożą stosowny wniosek o terminie ewentualnego odbioru zostaną powiadomione oddzielnym pismem lub telefonicznie. Wnioski należy składać do 30 września 2014 roku.

W celu prawidłowego przygotowanie azbestu do wywozu należy zapoznać się i dostosować do wytycznych zawartych w poniższym załączniku. Dotychczas do tutejszego urzędu wpłynęły trzy wnioski na odbiór łącznie ok. 6,5 Mg azbestu. Przewidywana ilość azbestu do odbioru w tym roku to ok. 50 Mg.

INFORMACJA DLA MIESZKANCÓW GMINY MOGILANY SKŁADAJĄCYCH WNIOSEK O BEZPŁATNY WYWÓZ ETERNITU POCHODZĄCY Z WYMIANY POKRYĆ DACHOWYCH

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 8.00 - 16.00
- wtorek - piątek: 7.00 - 15.00


Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: