Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Czym są ciasteczka?
Menu

Modernizacja Rejestru Ewidencji Gruntów i Budynków na terenie Gminy Mogilany

Urząd Gminy Mogilany informuje, że Powiat Krakowski zakończył  modernizację Rejestru Ewidencji Gruntów i Budynków na terenie Gminy Mogilany. Oznacza to, że pracujący w terenie geodeci dokonali pomiaru wszelkich obiektów znajdujących się na Państwa działkach i wprowadzili poprawne dane  do rejestru publicznego jakim jest ewidencja gruntów i budynków.

W związku z tym większość z właścicieli działek zabudowanych otrzyma decyzje korygującą poprzednie kwoty podatków.

Podkreślamy, że stawki podatków obowiązujących w Gminie nie uległy podwyżce i pozostają bez zmian.

Korekta należnego podatku wynika z uaktualnienia powierzchni obiektów (domów, garaży, altan, chodników itp.) znajdujących się działkach właścicieli.
Nowe decyzje rozsyłane będą stopniowo, w miarę wprowadzanych zmian.
 
 
 
 
 
 
 

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 8.00 - 16.00
- wtorek - piątek: 7.00 - 15.00


Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: