Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Czym są ciasteczka?
Menu

URZĄD GMINY NIE PRACUJE W WIGILIĘ

Informujemy, że w związku z Zarządzeniem nr 59/2021 Wójta Gminy Mogilany z dnia  1 grudnia 2021 r. w sprawie dnia wolnego od pracy w Urzędzie Gminy Mogilany, w Wigilię 24.12.2021 r. Urząd Gminy w Mogilanach będzie NIECZYNNY.
 
Zamknięte będą także:

Urząd Stanu Cywilnego,
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,
Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Gaju,
Baza Usług Komunalnych w Gaju.
 
 
 Za utrudnienia przepraszamy.

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 8.00 - 16.00
- wtorek - piątek: 7.00 - 15.00


Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: