Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Czym są ciasteczka?
Menu

Nabór wniosków - usuwanie azbestu w 2021 roku

            Wójt Gminy Mogilany informuje mieszkańców Gminy (osoby fizyczne) o rozpoczęciu naboru wniosków na bezpłatny odbiór i utylizację wyrobów zawierających azbest, zgromadzonych na swoich nieruchomościach.

Wnioski należy składać na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Mogilany w terminie do 10.09.2021 r. w godzinach pracy urzędu.

Wzór wniosku dostępny jest w siedzibie Urzędu Gminy Mogilany oraz w załączniku poniżej.

Dotychczas  wpłynęło 8 wniosków na odbiór ok. 17 Mg wyrobów zawierających azbest.

Załączniki:

- wniosek

- informacja dla mieszkańców

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 8.00 - 16.00
- wtorek - piątek: 7.00 - 15.00


Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: