Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Czym są ciasteczka?
Menu

„Zabytek Zadbany”

Od 1 stycznia 2021 r. ruszyła kolejna edycja konkursu „Zabytek Zadbany”, którego celem jest promowanie opieki nad zabytkami. Nadzór nad Konkursem w imieniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego sprawuje Generalny Konserwator Zabytków.
 
Konkurs ma charakter otwarty.
 
Zgłoszenia obiektów mogą dokonywać ich właściciele, posiadacze i zarządcy obiektów zabytkowych, a także Wojewódzcy Konserwatorzy Zabytków, kierownicy delegatur WUOZ oraz konserwatorzy samorządowi.

Informacje o Regulaminie konkursu oraz druki zgłoszenia dostępne są na stronie Narodowego Instytutu Dziedzictwa: https://www.nid.pl/pl/Dla_wlascicieli_i_zarzadcow/Zabytek_zadbany/.
 
Termin składania zgłoszeń upływa 31 stycznia 2021 roku.

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 8.00 - 16.00
- wtorek - piątek: 7.00 - 15.00


Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: