Informacja w sprawie w sprawie powołania koordynatora oraz zespołu ds. dostępności
Wójt Gminy Mogilany informuje , iż mając na uwadze realizację obowiązku wynikającego z ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnym potrzebami (t.j. Dz.U. z 2020r.,poz.1062) z dniem 28 września 2020r. został powołany koordynator oraz zespół roboczy ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno – komunikacyjnej w instytucjach publicznych na terenie Gminie Mogilany.
Funkcję koordynatora pełnić będzie Pani Małgorzata Madeja
Dane kontaktowe: Koordynator ds. dostępności w Gminie Mogilany – Małgorzata Madeja
Mogilany , ul. Rynek 2, tel.12 270 10 13 wew. 237 , 605-905-921, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">
Zgodnie z zapisami ustawy do najważniejszych zadań koordynatora i zespołu ds. dostępności będzie należało między innymi:
Zgodnie z zapisami ustawy do najważniejszych zadań koordynatora i zespołu ds. dostępności będzie należało między innymi:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Mogilany oraz gminne jednostki organizacyjne
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Mogilany i gminne jednostki organizacyjne,
- monitorowaniem działalności Urzędu Gminy Mogilany i gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.