Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Czym są ciasteczka?
Menu

Informacja na temat zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy Mogilany za 2018 rok


  1. Przedstawienie raportu oraz debata nad raportem o stanie Gminy Mogilany za rok 2018 odbędzie się na sesji Rady Gminy Mogilany w dniu 27 czerwca 2019 roku. 
    Sesja odbędzie się w Urzędzie Gminy Mogilany na sali narad. Rozpoczęcie sesji
    o godzinie 9.00.
  2. Nad raportem zostanie przeprowadzona debata, w której biorą udział Radni oraz mogą zabierać głos Mieszkańcy Gminy Mogilany.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Gminy Mogilany pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 20 podpisami pełnoletnich mieszkańców Gminy Mogilany.

Zgłoszenie mieszkańca do udziału w debacie składa się najpóźniej w dniu 26 czerwca 2019 roku do godz.15.00, jest to dzień poprzedzający sesję, podczas której ma być przedstawiony Raport.

Zgłoszenia przyjmowane będą w Urzędzie Gminy Mogilany – Biuro Rady, pok. 4B, w godzinach pracy Urzędu.

Zgłoszenie zawiera imię, nazwisko i adres zamieszkania mieszkańca Gminy Mogilany zamierzającego wziąć udział w debacie oraz co najmniej 20 podpisów osób udzielających poparcia – wzór zgłoszenia stanowi załącznik do informacji.

Formularz zgłoszenia dostępny jest na stronie  www.bip.mogilany.pl, www.mogilany.pl ,
a także w Punkcie Informacyjnym UG – Dziennik Podawczy, I p. oraz w Biurze Rady pok.4B

Zgłoszenia mieszkańców dokonane po 26 czerwca 2019 roku nie będą rozpatrywane.

Mieszkańcy będą mogli zabrać głos w debacie nad raportem o stanie Gminy Mogilany za 2018 rok wg kolejności zgłoszeń. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, zgodnie z art. 28aa ust. 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2019 poz. 506).

Niniejsza informacja wraz z wzorem zgłoszenia mieszkańca Gminy Mogilany do udziału w debacie nad raportem o stanie Gminy Mogilany zamieszczona zostanie
w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Mogilany tj. www.bip.mogilany.pl  i na stronie internetowej Gminy  www.mogilany.pl oraz w sposób zwyczajowo przyjęty na tablicach ogłoszeń.

                                                                                         

Załącznik:

Karta zgłoszenia doc

Karta zgłoszenia pdf

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 8.00 - 16.00
- wtorek - piątek: 7.00 - 15.00


Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: