Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Czym są ciasteczka?
Menu

Wójt Gminy Mogilany ogłasza nabór

Wójt Gminy Mogilany ogłasza nabór na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika w ramach umowy o pracę na czas określony na stanowisko ds. dowodów osobistych w Urzędzie Stanu Cywilnego w Mogilanach ul. Rynek 2, 32-031 Mogilany

1. Wymagania niezbędne  (formalne):
a) Spełnianie wymagań określonych art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
    o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
b) Wykształcenie wyższe administracyjne:
- posiadanie tytułu zawodowego magistra administracji, lub
- tytułu zawodowego magistra z innej dziedziny i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji, lub też
-  posiadanie tytułu licencjata z zakresu administracji i tytułu magistra z innej dziedziny.
c) min. trzyletni staż pracy, preferowane: doświadczenie w administracji samorządowej.
 
2.Wymagania dodatkowe :
a)    znajomość przepisów prawa w zakresie: funkcjonowania i kompetencji administracji publicznej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
b)    znajomość ustawy o dowodach osobistych (tj. Dz.U. z 2016r poz.391 ze zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy,
c)    znajomość ustawy o ewidencji ludności (t.j. Dz.U. z 2017r. poz.657) i przepisów wykonawczych,
d)    ogólna znajomość ustawy z dnia 28 listopada 2014r. – Prawo o aktach stanu cywilnego (tj. Dz.U. z 2016 poz.2064),
e)    znajomość aplikacji Word, Excel,
f)    znajomość elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
g)    ogólna wiedza o gminie Mogilany, strukturze Urzędu Gminy oraz gminnych jednostkach organizacyjnych,
h)    umiejętność przeprowadzania rozmów z interesantami,  odpowiedzialność, sumienność, dokładność, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole, zdolności organizacyjne,
i)    umiejętność biegłego posługiwania się aktami prawnymi,
j)    umiejętność rozwiązywania merytorycznych problemów związanych z komunikowaniem elektronicznym, przesyłaniem i uwierzytelnianiem dokumentów w postaci elektronicznej i papierowej, a także z wykorzystaniem elektronicznych usług administracji publicznej,
k)    prawo jazdy kat. B., posiadanie samochodu osobowego,
l)    samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność podejmowania decyzji, systematyczność, komunikatywność, radzenie sobie w relacjach z trudnym klientem.
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.    realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 6 sierpnia 2010r. o dowodach osobistych, w tym m.in. przyjmowanie  wniosków, wydawanie dowodów osobistych i obsługa elektronicznego systemu  Rejestru  Dowodów Osobistych,
2.    aktualizowanie danych i usuwanie niezgodności w aplikacji systemu rejestrów państwowych ŹRÓDŁO,
3.    realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 21 listopada 1967r. o powszechnym obowiązku obrony RP, w tym powadzenie rejestracji osób objętych rejestracją na potrzeby ewidencji wojskowej oraz kwalifikacji wojskowej , przygotowywanie i udział w kwalifikacji wojskowej, poszukiwanie osób podlegających kwalifikacji i postępowanie przymuszające do zgłoszenia się  do kwalifikacji,
4.    realizacja czynności wynikających z ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego w zakresie: wydawania odpisów aktu stanu  cywilnego, zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby oraz zamieszczania przypisków, a także zamieszczania  w aktach stanu cywilnego , znajdujących się w księgach stanu cywilnego wzmianki dodatkowej o przeniesieniu tego aktu do rejestru stanu cywilnego wraz z oznaczeniem aktu i datą przeniesienia – zgodnie z wydanym upoważnieniem, jak również sporządzanie projektów protokołów aktów stanu cywilnego, projektów wzmianek i projektów aktów stanu cywilnego przenoszonych z ksiąg stanu cywilnego do rejestru systemów państwowych zgodnie z art.124 ustawy p.a.s.c,
5.    pomoc w zakresie realizacji zadań wynikających  z organizacji wyborów do organów państwowych, samorządowych i Parlamentu Europejskiego oraz referendów ogólnokrajowych i lokalnych,
6.    zastępowanie w razie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za rejestrację czynności meldunkowych,
7.    wydawanie zaświadczeń z zakresu dowodów osobistych i ewidencji ludności – zgodnie z upoważnieniem.
 
4. Warunki pracy:
a) wymiar czasu pracy: 1 etat,
b) umowa na czas określony (na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika).
 
5. Wymagane dokumenty:
a)    list motywacyjny,
b)    życiorys ( CV ),
c)    kwestionariusz osobowy,
d)    kopie dokumentów  potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
e)    kopie świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
f)    kopia prawa jazdy
g)    oświadczenie (oddzielny dokument) o nie karalności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe składane pod odpowiedzialnością karną wynikającą z art. 233 kodeksu karnego, opatrzone danymi kandydata oraz datą i podpisem, lub wypis z Krajowego Rejestru Karnego, wydanego nie później niż 6 miesięcy przed  terminem ogłoszenia o naborze na stanowisko urzędnicze.
h)    oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
i)    oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).
 
5. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach  z dopiskiem:
 „Dotyczy: Nabór na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika”   należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Mogilany – Punkt Informacyjny (Wejście główne A)  lub wysłać na adres: 32-031 Mogilany, Rynek 2 w terminie do dnia 23 czerwca 2017 r. (piątek).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Osoby, które spełnią wszystkie wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. O terminie rozmowy kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2016 poz.922)”.

WÓJT GMINY
(-) Piotr Piotrowski
 
Mogilany, dnia 14 czerwca 2017r.

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 8.00 - 16.00
- wtorek - piątek: 7.00 - 15.00


Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: