Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Czym są ciasteczka?
Menu

Nabór wniosków - usuwanie azbestu w 2017 r.

Wójt Gminy Mogilany przypomina mieszkańcom Gminy (osoby fizyczne) o trwającym naborze wniosków na bezpłatny odbiór i utylizację wyrobów zawierających azbest, zgromadzonych na swoich nieruchomościach.
 
Wnioski należy składać na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Mogilany w terminie od 06.06.2017 r. do 31.08.2017 r. w godzinach pracy urzędu.

Wzór wniosku dostępny jest w siedzibie Urzędu Gminy Mogilany oraz w załączniku poniżej.
 

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 8.00 - 16.00
- wtorek - piątek: 7.00 - 15.00


Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: