Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Czym są ciasteczka?
Menu

XV Sesja Rady Gminy Mogilany

Z a p r o s z e n i e
na XV Sesję Rady Gminy Mogilany
która odbędzie się w dniu
29 grudnia (wtorek) 2015 r. o godz. 13.00
w sali narad Urzędu Gminy Mogilany. 

Proponowany porządek obrad:

I.    Przyjęcie protokołu z XIV Sesji Rady Gminy Mogilany.
II.    Informacja Wójta Gminy Mogilany.
III.    Informacja pana Adwokata Antoniego Piegzy o toku postepowania w sprawie ewentualnych skarg kasacyjnych w sprawach ze skarg Prokuratora Rejonowego         w Wieliczce na uchwały Rady Gminy Mogilany w sprawie wzoru deklaracji  o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
IV.    Dyskusja i podjęcie uchwał w sprawie:

1.    zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Mogilany na rok 2015 Nr V/25/2015 Rady Gminy Mogilany z dnia 29 stycznia 2015 roku;
2.    zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Mogilany na lata 2015 – 2023;
3.    ustalenia wykazu wydatków budżetu Gminy Mogilany na rok 2015, które nie wygasają z upływem roku budżetowego;
4.    zmiany uchwały Nr XIV/121/2015 Rady Gminy Mogilany z dnia 26.11.2015 r.
w sprawie opłaty targowej;
5.    zmiany uchwały nr V/28/2015 Rady Gminy Mogilany z dnia 29 stycznia 2015 r. w sprawie udzielenia Powiatowi Krakowskiemu pomocy finansowej na realizację zadań drogowych w 2015 roku, zmienionej uchwałą nr VIII/54/2015 Rady Gminy Mogilany z dnia 30 kwietnia 2015 r.
6.    wyrażenia zgody na przedłużenie umowy dzierżawy;
7.    przyjęcia zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Mogilany dotyczących aktualizacji Planu Odnowy Miejscowości na lata 2014-2022 dla poszczególnych sołectw Gminy Mogilany”;
8.    zmieniająca Uchwałę NR XII/91/2015 Rady Gminy Mogilany z dnia 24 września 2015 r. w sprawie przystąpienia do opracowania „Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Mogilany na lata 2015-2022”;
9.    określenia zasad i kryteriów rekrutacji do publicznych szkół podstawowych i gimnazjów, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mogilany;
10.  uchwalenia „Aktualizacji Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla gminy Mogilany na lata 2015-2017 z perspektywą do roku 2030”;
11.   przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2016 dla Gminy Mogilany;
12.   uchwalenia planu potrzeb na 2016 rok w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych.
V. Interpelacje i zapytania.
VI.  Wolne wnioski.        
 
Przewodniczący Rady
Grzegorz Stokłosa
 

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym pracodawca obowiązany jest
zwolnić Radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia
 mu brania udziału w pracach organów gminy.

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 8.00 - 16.00
- wtorek - piątek: 7.00 - 15.00


Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: