Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Czym są ciasteczka?
Menu

Informacja dot. funkcjonowania Urzędu w Wigilię

Uprzejmie informujemy, że w związku z obniżeniem wymiaru czasu pracy o 8 godz.  z powodu występującego święta w okresie rozliczeniowym i przypadającego w innym dniu niż niedziela (art. 130 § 2  Kodeksu Pracy) za dzień 26.12.2015 r. (sobota) Urząd Gminy Mogilany w dniu 24.12.2015 r. (czwartek -WIGILIA) będzie nieczynny.
W sprawach szczególnie pilnych dot. Urzędu Stanu Cywilnego należy kontaktować się pod nr tel.: 605905921

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 8.00 - 16.00
- wtorek - piątek: 7.00 - 15.00


Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: