Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Czym są ciasteczka?
Menu

PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ (AOON)

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilanach informuje, że Minister Rodziny i Polityki Społecznej ogłosił nabór wniosków na realizację programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” - edycja 2022.
 
Program będzie realizowany od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia   2022 r. i jest skierowany do osób posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności oraz dzieci do 16 roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji.

W ramach programu AOON można uzyskać bezpłatne wsparcie asystenta w:

1) wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika Programu;
 2) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez   uczestnika miejsca;
 3)załatwianiu spraw urzędowych;
 4)korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy);
 5)zaprowadzaniu dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności do placówki   oświatowej lub przyprowadzaniu ich z niej.

Więcej szczegółowych informacji o programie  można znaleźć pod linkiem: http://www.niepelnosprawni.gov.pl/a,1295,program-asystent-osobisty-osobyniepelnosprawnej-edycja-2022
 
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w programie mogą zgłaszać się telefonicznie do tutejszego Ośrodka Pomocy Społecznej od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00 pod numerem 533-347-714 lub pod adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 20.10.2021 r.

Osoby zgłaszające się po wyznaczonym terminie tj. 20 października 2021 r. będą wpisywane na listę rezerwową.

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 8.00 - 16.00
- wtorek - piątek: 7.00 - 15.00


Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: